jag ska....

Ha en liten tävling eller en frågestund men vilken ska va först ni får bästämma! Ja nu kommer jag till dagen hur den har vart... ja den har vart lite tråkig men roligt jag vaknade kl 9 ungefär och då så logga jag in på skype och på skype pratade jag med andrija min kompis. Sen så gjorde jag nått som jag innte kommer ihåg.... Men sen så pratade jag med Emma på skype om dansen som skulle vara. Sen hoppade jag stuts matta sen åt jag sen åkte jag till dansen och det var så kul där Emma skratade så hon grät (som hon gör nästan varge gång haha) och jag håller uppvärmningen typ hela tiden först skulle de vara min kompis Thilde men hon hade håll så då feågade (min danslärare) istället Emma och då så gick hon fram och hållde den sen sa min danslärare Lovisa kan du JAG FLIPPADE JU UR JAG HAR VART 4 GÅNGER I RAD!!! då sa jag nej men sen så puttade emma fram mig (TACK EMMA.....) jaja så har min dag vart :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0