Om dagen (ps lång text)

Hej nu ska jag berätta lite om dagen igår! Först så hade jag skolavslutning och sen blev det lite krångel så jag var tvungen att gå till fritids i en timme typ. Sen så gick jag till buss stationen och väntade på mina syrror för vi skulle och in till stan. Sen så träffade vi min pappa o låssas farfar (som vi skulle göra) sen så gick vi och käkade lunch och sen så gick vi till en glass affär och jag tog en apelsin med choklad glass (mmm) sen så åkte vi hem (jag och min ena stora syrra för den andra skulle vara med kompisar) sen så skulle jag på gymnastik men det blev krångel då också så då kunde jag inte gå men sen hittade vi en lösning så vi kunde gå. Sen när jag kom hem så skulle jag på studentfest hos min syssling. Och när jag i mamma var på väg till stan (igen) så inne i stan såg vi den där trollkarlen som är med på helt magisk och ler skit mycke och har lite gammeldags kläder och pratar skånska typ? Sen så var vi på student festen och sen efter 3 timmar typ åkte vi hem. Hemma blåste jag upp ballonger till mitt kalas och kollade på spider-man XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0